piątek, listopada 04, 2011

32 SEZON AKX



Idea jest prosta. Za kazdym razem kiedy wlacza mi sie komputer i photobooth sie odpala ... mam za zadanie gdzie kolwiek nie bede... nagrac do 20 sekund czego kolwiek. Zasada dwa brzmi: co kolwiek to bedzie ma sie zaczynac moja twarza by zobaczyc zmiane nastroju i wygladu. Nie wiem czy wiecie ale codzienie jestesmy troche inni i fizycznie i psychicznie..... i tak od trzech lat mam tego typu zapiski.. video...

Niesamowite, jak jeden rok moze ci przeleciec w postaci tego typu emocji i video relacji.. nie koniecznie spujnych, madrych ale prawdziwych... i tego sie trzymam od paru lat... write the truth jak powiada medrzec Mc Kee...

Zycie tez mozna pisac... i warto by bylo prawdziwe...

kiedy rok sie konczy lacze wszystkie filmy do kupy i zamykam na rok w specjalnym folderze. film ma wtedy z dwie godziny... po roku.. kiedy kolejny film wchodzi do folderu... ogladam po raz pierwzy film wczesniejszy... i tak to sie ma. wiec czeka mnei przypomnienei sobie relacji z sezonu 31...

zasada numer trzy: nigdy nie mowilem ze jestem normalny, wiec nie ma co dalej komentowac tego doswiadczenia...

Tutaj tylko przelatuje przez te zapiski co daje i tak 8 minut filmu... dziwne.. krotko a jednak dlugo..

Za pare dni sezon 32 sie konczy i serial zatoczy kolejny krag. Jaki byl to sezon.. oceni historia tego serialu ale cos mi sie wydaje ze byl z pewnoscia i napewno przelomowym sezonem do dalszych sezonow ktore oczekuja, co kolwiek to znaczy..

wiem tylko ze sezon 33... ma juz swoja okladke... :)

Brak komentarzy: