środa, lutego 03, 2010

Wczoraj po poludniu odkrylem ze jestem androidem. To naprawde bardzo ciekawe spostrzezenie zwazywszy ze zyje na tej planecie od 31 lat i bylem przekonany ze jestem pelno sprawnym humonoidem albo inaczej mowiac po naszemu czlowiekiem .. homo sapiensem... co w innym tlumaczeniu oznacza czlowiekiem rozumnym. Okazuje sie jednak ze jetem wyposazony w tak twardy program ze jestem sklonny zakomunikowac ze wszystkie moje decyzje sa tak narpawde decyzjami tegoz programu. Co kolwiek nie zrobie, kazd amoja decyzja to tak naprawde system zerowkowy ktory dziala na wyuczone wczesniej programy.


Ciekawe jak sie czul Decker z Blade Runnera kiedy zrozumial ze sciga siebie samego... Albo jak musieli sie czuc Ci ss mani ktorzy scigali zydow nie wiedzac ze sami nimi sa... 

Napewno sie zastanawiacie co zrobie z ta wiedza. Jak sobei poradze w swiecie ludzi wiedzac ze jestem androidem. No coz.. trzeba bedzie znalesc sobie podobnych lub szybko przeprogramowac sie i moze kiedys stane sie czlowiekiem? :)

Brak komentarzy: