piątek, lutego 26, 2010

ROBOT NAPISAL DO ROBOTA....

Do Pracownika rozpatrujacego sprawy ASTER, kozystajacego ze skrzynki mailowej opinie@aster.pl


Drogi pracowniku ASTER

Pisze z ogromna prosba  o  anulowanie mojego ostatniego rachunku telewizji kablowej za miesiac luty
FAKTRUA ORYGINALNA Nr:002f0787-12020


Moje nazwisko AKSINOWICZ Nr: Abonenta 12020 haslo 3497

Jest mi niezmiernie przykro o tym pisac ale od dwoch tygodni moj dekoder jest popsuty
i od tego czasu bezsilnie probuje nareperowac go za posrednictwem firmy ASTER i waszych techikow

Dzwonilem na infolinie niejednokrotnie rozmawiajac z waszymi przedstawicielami
o jak najszybsza reakcje w tej sprawe. Jestem fanem sportu i bardzo chcialem ogladac olimpiade
Niestety za kazdym razem kiedy dzwonilem (mam na to dowod bilingu moich rozmow i czasu rozmowy na numer 022 4014014)
stracilem tez troche czasu czekajac w dlugich terminach oczekiwania na technika dwa dni.
Kiedy w koncu przyszedl i zaowazyl ze transformator od dekodera jest zepsuty. Mial przyjsc na drugi dzien
NIe przyszedl. Nie zadzwonil. Zostawiajac mnie z kolejna opcja telefonu na infolinie.

Postanowilem zalatwic to osobiscie i stracic kolejny dzien mojego cennego zycia, idac do siedziby ASTER 23 lutego 2010 roku
gdzie stalem w godzinnej kolejce zanim skonsultowalem sie z biurem obsluugi klienta. Jestem pewny ze w komputerze widoczna jest
adnotacja tego zdazenia. Zreszta ze skutkiem ponownego zamowienia technika na 24 lutego czyli dzisiaj z oczekiwaniem od 9 rano do 12

Niestety technik ponownie nie przyszedl a ja stracilem kolejny dzien swego zycia w oczekiwaniu na rozwiazanie tej sprawy.
Czuje sie upokozony przez sposob w jaki traktuja mnie przedstawiciele waszej firmy ASTER i w dowod rekompensaty, prosze o anulowanie
ostatneigo rachunku ktory o dziwo zawsze przychodzi na czas. 

Bardzo prosze o szybki kontakt i zrozumienie mojego zazenowania

Szczerze i z Szacunkiem

Konrad Aksinowicz


czekamy na odpowiedz :)


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

To sie naużerasz z ta biurokracja, ale coz poradzic, takie jest to popaprane zycie! Tez nienawidze takiego zachowania pracownikow, braku kompetencji, tym bardziej, iz sama zawsze jestem kompetentna i tego zadam od innych!Czasem, Konradzie trzeba ostrzej z takimi, trzeba walnac piescia w stół! Zycze powodzenia w dalszej walce i pamietaj, nie poddawaj sie, nigdy!!!Trzeba walczyc do konca o swoje racje!

A.