poniedziałek, marca 09, 2009

Zaczne moze od tego ze komputer mi sie pali. Mysle ze zostalo mu juz pare dni. Klekocze rozpala sie liczy zawiesza sie. Wczoraj poszedl mi caly I tunes... pstryk i piosenek juz nie ma, pstryk i jak by ktos mi wszytsko wykasowal. Wow

Ponadto polecam bardzo ale to bardzo dwa filmy. OSZUKANA z Angelino Jolie... super przyjemne kino good on you Clint. Jak ty to robisz skubancu :) I przede wszystkim LEKTOR czyli THE READER... swietna rezyseria ta Kate Winslet mistrzostwo swiata a historia... oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj.... ide do kina jak tylko wejdzie musze zobaczyc reakcje publicznosci, szczegolnie polskiej.

I co bardzo interesujace producentow Mingeli i Pollacka... ludzie ktorzy umrali rok temu... ciekawe czy ma to jakis zwiazek z tym filmem... ???

p.s kurwa uwielbialem Mingele i Pollacka :(



A tu juz moja niespodzianka w klasie trzeciej B.... niewinna rozmowa z ciekawym czlowiekiem (tym razem ze mna) co jak widzicie przeobrazilo sie w horror :)



To reakcja dzieci po pierwszych dziesieciu minutach ze mna



To reakcja dzieci po pierwszych dwudziestu minutach



Tu nieodwracalne zmiany w mozgu po pol godzinie



A tu nieodwracalne kalactwo emocjinalne po czterdziestu pieciu minutach....

kurcze mowilem pani ze to nei byl dobry pomysl a jednak znow sie uparla ta nasza edukcja... Mam nadzieje ze po tej godzinie polowa z tych dzieci beda rezyserami aktorkami scenografkami tancerkami.. Im TYLER DURDEN :)

Brak komentarzy: