niedziela, lipca 06, 2008

PRZYJACIELE AUSTRALIJSCY



Zycie to bardzo interesujacy scenariusz.... Dlaczego wlasnie teraz w tym czasie tyle zbiegow okolicznsci czy wszytsko jest z gory zapoanowane.. Jak to wlasciwie jest...

Odwiedzilo mnie dwoch starych przyjaciol z AUSTALISLII .. JACEK LUKASZEWICZ.. czyli JACK LUCAS... polak i ZACH BANGMA czyli ZACHO... z US and A



Jacek byl operatorem mojego filmu krotkometrazowego BLACK SHOES WITH THE SHINING BACKLE... a ZACH to moj przyjaciel ze szkoly SVA School of Visial Arts Sydney Australia.. to z nim glodowalem to on robil mi sapgetti z cukrem... a przedewszystkim



Razem marzylismy o robieniu wlasnych filmow kiedys...



Zach teraz pracuje w HOLLYWOOD jako ART DESIGNER to jego kredyt ale pisze wlasne scenariusze i to kwestia czasu kiedy zrobi swoj film..

SLUCHAMY TEJ SAMEJ MUZYKI... LUBIMY TE SAME FILMY... MIELISMY TAKIE SAME ZESTAWY LEGO.. URODZILISMY SIE W TYM SAMYM ROKU W TYM SAMYM MIESIACU JA JESTEM STARSZY O PARE DNI... HE



Cos obawiam sie ze bede musial zlikwidowac swoja wycieczke do JAPONI i spedzic z Zakiem wiecej czasu.. Chce mi pomoc przy scenariuszu do drogiego filmu ktory bycmoze zaczne krecic we wrzesniu w RUMUNI.. polecimy do Bukaresztu w piatek i bedziemy dyskutowac o nowym filmie... GOD MOTHER...

jezszcze wiecej nie moge powiedziec... ale generalnei od sierpnia przenosze sie do Bukaresztu i tam zaczynam nowy projekt... dla rumunskiej publicznosci...

i zobaczymy co sie wydazy dalej.... na razie Hey hey hey wakacje a od jutra

OSTATNI TYDZIEN MONTAZU ZMIANY... OSTATNIE POPRAWKI ZMIANY....

I ZNOWU PRZYWITAM CHRISA

3 komentarze:

---- pisze...

Nic nie dzieje sie bez przyczyny ;) Dobrze, ze po pokazie "Zmiany" spotkales przyjaciol :) Mozna odreagowac, oderwac sie od zlych mysli, nabrac sil :) i wszystko od jutra bedzie juz dobrze szlo :)

Anonimowy pisze...

kondziolino, sie przypominam. ja bardzo poprosze bilet na przedpremierowy pokaz. jak juz nastapi czas ;)

aksinowicz pisze...

pierwszy pokaz sie juz odbyl ale dla kondizoliny zawsze sie znajdzie jak juz bedzie drogi :) nie mam z tym problemu