wtorek, lipca 22, 2008

DEBATA - RED CZY BLUE - DE MONO - ASFALTOWE LAKI

Posluchajcie moi drodzy blogowicze. Chcialbym was prosic o jedna rzecz...

Wiem ze wchodzi tutaj ponad 100 ludzi dziennie na mojego bloga... mam problem bo wczoraj przyszedl KIKO (operator) i zrobilismy czerwona korekcje kolorow teledysku ja oczywiscie juz nie potrafie sie okreslic

prosze zobaczcie niebieska i czerwona wersje i ZAGLOSUJCIE czy powinien byc to teledysk czerwony czy niebieski

BY wam ulatwic zrobilem w prawym rogu pod licznikiem debate.. zaznaczacie glosujecie i ja za dwa dni bede wiedzial ktory wybrac

Z gory dziekuje... czasami juz nie mam dystansu a wy macie a ja licze sie z waszym zdaniem

Pozdrawiam

WYGRYWA CZERWONY I TAKI TEZ JEST NA YOU TUBE :) DZIEKUJE ZA GLOSOWANIE





ASFALTOWE LAKI dla DE MONO

Zdjecia Kiko kiko czyli MACIEJ SOBIERAJ pierwsza i udana wspolpraca

8 komentarzy:

Słomka pisze...

hahahaha, za...biste,
vintage a'la PRL

pozdroo:)

michael shannon pisze...

dobre ale lepsze bez dzwieku ;)

---- pisze...

Latwo Ci powiedziec... w tym wypadku sama mam problem... hmmm... Uwielbiam niebieski kolor, a ten niebieskawy teledysk wyglada bardziej nowoczesnie... Jednak ten czerwony bardziej pasuje do atmosfery lat 70-tych... Zaglosowalam na czerwony :)

Bardzo fajne przejscia miedzy ujeciami, typowe dla teledyskow z lat 70tych. :)

Fryzura wokalisty i tak przebija wszystko hihi

Anonimowy pisze...

CZERWONY pasuje bardziej do całej stylistyki teledysku

Anonimowy pisze...

A ja bym zrobił czarno białe (może z zakłóceniami a'la lata 60te).

Anonimowy pisze...

a z tych co widać czerwone bardziej pasuje to klimatu - coś jak rozregulowany RUBIN

Aneta Majewska SHOW pisze...

Fakt, De Mono ma powód do szałowego samopoczucia- to jeden z lepszych teledysków, jaki widziałam na polskiej scenie. Oj, jak bardzo chciałabym wiedzieć, czy pomysłem reżysera były te salta i fryzura Krzywego...?

aksinowicz pisze...

juz mowie.. Od poczatku chcialem by krzywy mial zaczepke jak polomski. Piotr Kubiaczyk najpierw sie troxhe przestraszyl tego calego pomyslu ale sam krzywy byl bardoz i bardziej chetny by tak sie stalo I dobrze... poniewaz salto na koneic piosenki to kaskaderka ktora wlasnie miala dlugie wlosy i kiedy cos tam dynda mozna pomyslec ze jest to walsnei zaczepka Krzywego :)