czwartek, lipca 23, 2015

AKX w poczekalni



Mam zespół. Znaczy już sam nie wiem co mam, bo raz jesteśmy zespołem, raz projektem a jeśli nie zadziałam, jestem sam. Więc jestem sobie taki AKX z materiałem, który został wydany na płycie przez Warner Polska SO PURE. Jest ona na I tunes, i na spotify tylko, że przez moje zajętości i zaniedbałości filmowe i fakt że trudno zebrać muzyków nic się nie dzieje od roku. Ubolewam nad tym, ponieważ bardzo sobie cenie genie na scenie przed publicznością i przyznaje, że chciałbym więcej.

Natomiast mam materiał na kolejną płytę i tym razem zupełnie inną, może odbiegającą od tego co nagrałem w 2011 ale na pewno moją. Tym bardziej, że jest po polsku i z bardzo dziwną strukturą. Jedyną opcją by to wszystko spią do kupy na nowo jest, była i będzie data koncertu. Data, która zmobilizuje mnie by zebrać skład i zagrać stare i nowe utwory no i nowa płyta: wpiseramkulture.pl lub polak potrafi, zbiórka funduszy na studio i tyle.

Zapraszam na stronę zespołu: www.akx.com.pl sorry ale nie wiem jak podlinkowywać tutaj by moża było szybciej wejść.








Brak komentarzy: