Muzyka ktora komponuje bardzo pomaga mi w procesie przerabiania Con Fuoco. Juz dzis moge powiedziec, ze sciezka powoli laczy sie w jedna spujna calosc. Mam ju dwa osobne tematy ktore w tym trzecim odczycie lacza sie ze soba w jednym kluczu. Jednoczesnie pozwala mi to ustawic odpowiednia linie dramatyczna w histori. Mam tez od Cezarego: Adio del passato, Verdiego ktora jes znakomitym otwarciem tego filmu.
Jednoczesnie pokazuje w tym klipie filmy ktore mnei inspiruja. Kto sie boi virgini wolf, Tramwaj zwany porzadaniem. Az poleje sie krew, Duch, Bliskie Spotkania. Te dwa ostatnie szczegolnie od strony jezyka filmu, Az poleje sie krew od strony aktorskiej a dwa pierwsze to od strony dramaturgicznej. Musze przyspieszyc ten proces, jak skoncze nie chce juz powracac do kwesti scenariusza, bo tyle rzeczy jest do zrobienia i przemyslenia by dzialalo, ze nie starczy mi czasu na ciagle zmiany. Ustalam kierunek zamykam go i ide dalej po szlaku. W tym wypadku po przez muzyke do scenariusza po przez scenariusz do obsady i scenografi, stylu zdjec, kostiumow, Musze to wszytsko wiedziec przed ZIELONYM SWIATLEM.
Jednoczesnie pokazuje w tym klipie filmy ktore mnei inspiruja. Kto sie boi virgini wolf, Tramwaj zwany porzadaniem. Az poleje sie krew, Duch, Bliskie Spotkania. Te dwa ostatnie szczegolnie od strony jezyka filmu, Az poleje sie krew od strony aktorskiej a dwa pierwsze to od strony dramaturgicznej. Musze przyspieszyc ten proces, jak skoncze nie chce juz powracac do kwesti scenariusza, bo tyle rzeczy jest do zrobienia i przemyslenia by dzialalo, ze nie starczy mi czasu na ciagle zmiany. Ustalam kierunek zamykam go i ide dalej po szlaku. W tym wypadku po przez muzyke do scenariusza po przez scenariusz do obsady i scenografi, stylu zdjec, kostiumow, Musze to wszytsko wiedziec przed ZIELONYM SWIATLEM.
Komentarze