sobota, kwietnia 12, 2008

To jakis absurd, nie radze sobie z prosta istota zycia. Mam 29 lat, czasem nawet mysle ze 30 choc to przecierz dopiero za pare miesiecy. Nie moge zrozumiec dlaczego wciaz popelniam te same bledy, juz nie mowie o kobietach i ortografi, ale o tak prostych czynnosciach jak pranie. Moje wszystkie biale koszulki i skarpetki sa rozowe. Jedna argentynska pomaranczowa koszulka i wszytsko zmienilo swoj kolor. Nie wiem co mam teraz zrobic, bo lubilem te biale koszulki a noszenie tego rozu moze wywolac u innych rozne odczucia a tego nie przezyli by moi rodzice. Malo tego, ja bym tez tego nie przezyl. Sam fakt ze mam rozowe opakowanie do I poda wzbudza w tym kraju pewne kontrowersje a teraz ta cala garderoba. Moj dom to zbitek nie poukladanych przedmiotow, ktore powinny miec miejsce w innym miejscu, tylko ze tego miejsca nie ma, bo na tych miejscach sa inne rzeczy ktore wogole nie powinny miec miejsca w tym domu. Wiec problem. A ja nie mam czasu na selekcje tych nie potrzebnych rzeczy by zrobic miejsce dla tych potrzebnych. Zreszta co to znaczy potrzebne rzeczy? Bez nich wszystkich i tak bym sobie poradzil, no moze za wyjatkiem paru drobnych pamiatek i lego. Bylem wczoraj na koncercie Nosowskiej. Znowu musialem porozmawiac z paroma ludzmi odpowiadac na pytania wazne... jak, kiedy premira do tych rodzaju.. jak tam twoje serce, jestes zakochany? To niesamowite ale odczulem ze ludzie ostatnio zaczeli sie interesowac moim zyciem intymnym. Z kim co i jak kiedy po co dlaczego jak ze czyzby? Wow wow wow a ja nie wiem nic...

a i jeszcze jedno.. poddaje sie, sprzedaje tego SAABA... samochod jest za twardy ja jestem za miekki. Czas na nowy :) jakis inny

6 komentarzy:

michael shannon pisze...

haha... tez mialem taka historie wiec teraz nawet skarpetki i dzinsy piore oddzielnie, a nawet kolory dziele na jasne i ciemne :) wariactwo...

Anonimowy pisze...

najwyzszy czas na zatrudnienie pomocy domowej :) check this out:

http://www.monika.waw.pl/

aksinowicz pisze...

super pomysl juz sprawdzam :)

wstyduniemasz pisze...

Kondziu jak bedziesz mial chwile spotkajmy sie!!! dla wiekszej motywacji informuje ze twoj wieszak na ciebie czeka..stoi u mnie w nowym lokum taki samotny i pusty...

aksinowicz pisze...

moj wieszak powiadasz. moze to dobry pomysl bo ten ktory kupila mi rodzina na swieta do ........jak go przewiesc... ???????????

Anonimowy pisze...

Zatrudnienie pomocy domowej - oplaca sie dla ciebie.
Zeby unikac taka historie i bedziesz mial z glowe te drobiastki. Pozdrowenia i powodzenia Lucifer