poniedziałek, listopada 15, 2010

ODMLODNIALEM :) PS3

Beata Tyszkiewicz nie poznala mnie w sklepie ... na drugi dzien napisala maila o temacie:

CZY WIESZ ZE WYGLADASZ NA WLASNEGO SYNA...?

Jak Cię zobaczyłam to pomyślałam, że ten chłopak tak podobny do Konrada...Co to za żarty ? Wspanial, co takiego sprawiło, że zgubiłeś 15 lat ? Czy może coś znalazłeś ? Całuje i do szybkiego, ja po wtorku wolniejsza.Beata

to bylo bardoz mile zwazywszy ze siwe wlosy kwitna mi na poboczach mozgu i brzuch nie daje za wygrana, jednak to prawda czuje sie mlody bo robie muzyke na kompie i jest ona bardzo wesola i energiczna. W dodatku kupielm PS# Play Sttion 3 dokladnie i bede napierdala w gry video.. a co nie stac mnie ;) ???

FLirtuje z paroma dziewczynami, narazie bez wiekrzych katastrof, choc pamietaj owa w gorze zawsze bedzie czakac, wiec nie przeginaj, Mowie nie przeginaj bo flirtuje z tymi z ktorymi moge flirtowac a te niebezpieczne odpycham z mojej swiadomosci bo to tylko suspens katastrofa i katarsis...

Pani Nadia byla dzis u mnie .. Pani nadia sprzata u wszystkich moich znajomych rezyserwo i operatorow.. takze i u mnie... Boze mozna z podlogi jesc sledzia... tak czysto i generalnie narobila sie dzis naprawde... az mi troche nieswojo bylo pomoglem jej ze smieciami i wywieslilem pranie.. tyle roboty... nie mam sumienia... powiedzialem ze nie musi prasowac.. i poscilem do domu kruszynke z kraju o tematyce wschodzniej ktorej nazwa wyskoczyla mi z pamieci..

To straszne ze nie moge spobie przypomniec nazwy tego kraju, a dziwie sie ze w australi mieli w dupie czy ejstes z polski wegier czy innego kraju... W panstwie Konrad sprzataja emigranci.. do czego to doszlo...

Tak wiec w dobtym humorze i zdrowiu koncze ten poneidzialek...

Brak komentarzy: