poniedziałek, listopada 29, 2010

commonwealth

Na kim mi zalezy?

Co jest dla mnie najwazniejsze?

O czym powinienem mowic?

Co trzymac w zupelnej tajemnicy

Komu ufac?

Komu zaszkodzic? i po co?

Komu pomoc i po co?

Jak miec lepiej bez kosztem innych?

Jak przezyc to zycie?

Czy nie wszystko powinno zaczynac i konczyc sie od tego pytania?


Ludzie powinni dojsc do podstawowych pytan. W momencie kiedy jest tyle zaklmania. Dzis WIKILEANKS ujawnil tysiace linkow tajnych amerykanskich depesz. Czym jest prawda i jak bardzo moze zaszkodzic. Mi prawda narazie w niczym nie pomogla. Od keidy mowie prawde nie wychodze na tym za dobrze. Choc mam wielka chec by isc ta droga. Prawda eliminuje tych ktorzy nie potrafia sobie z prawda poradzic. Ludzie lubia byc oklamywani. Czy ja lubie? Czasami... w sumie do czego mi tak naprawde potrzebna prawda. Co by mi miala pokazac. Udowodnic.

Jestem odpowiedzialny za swoje decyzje. Czuje sie wtedy niezalezny. Po naszym ostatnim charytatywnym czynem pomocy LA FONTAINE udowodnilismy sobie jacy naprawde jestesmy. To juz nie jest zaklamanie. To sa fakty... cytuje


Dear Konrad

Thank you ever so much for the $$AU1,000.

You have no idea how much stress and anxiety you giving me this has taken off my mind - e.g.being able to fix up urgent payments like the electricity and phone which were about to be disconnected - after our fourth successful appeal to them to postpone the disconnection and their patience both came to an end; and to be able to live until I am well enough to start working again.

After almost a month in hospital, I got home on Fri for about a week until they start on radiation when I will have to stay at the hospital Mon-Fri for about 7 weeks.

The radiation is nothing like having septicemia, which was why I was so long in hosp. This time, I only have to stay overnight in hosp after the afternoion radiation and can go out, work etc - to the extent I am well enough which will be a matter of degree, not utter incapacity - during the day.

So, I can and keep in touch.Thanks once again,

Your old and I know still very good friend,

Peter


W tym samym czasie odmowilismy pomocy finansowej OJCU... jak na to zareagowal? Przeprosil bo co mogl jeszcze zrobic? Nasza niezaleznosc w stosunku do rodziny jest wielkim sukcesem naszego panstwa. Jest to fundament na mocy ktorego bedizemy mogli budowac commonwealth.

Od dzisiaj beda tu przekazywane rozwazania strategiczne naszego kraju, by eksplorowac nowe technologie dla wlasnych potrzeb. Dla wlasnych celow. By miec i czerpac tylko to co dla nas jest najwazniejsze by zadawac sobei te pytania.

Na kim mi zalezy?

Co jest dla mnie najwazniejsze?

Na kim mi zalezy?

Co jest dla mnie najwazniejsze?

Na kim mi zalezy?

Co jest dla mnie najwazniejsze?

Na dzien dzisiejszy zalezy mi na sobie i jest to osobista i prawdziwa odpowiedz na to pytanie.
Co jest dla mnie najwazniejsze? Czystosc umyslu... ponad wszystko inne. Uwielbiam filozofowac i to te rozwazania pomoga mi zrozumiec co tak narpawde bym chcial dac swiatu i w jakiej formie. Chcialbym czerpac z tych abstrakcyjnych rozwazan bo kino same w sobie powoli zaczyna mnei ograniczac. Chociazby ogranicza mnie w samej genezie produkcyjnej zaleznosci czasu pieniedzy i ludzmi ktorzy chca cos na tym zarobic. Nie widze tu drogi do jakiegokolwiek rozpoznania.

Ale bede handlowal swoja wiedza by dojsc do sedna tego jak ze nowego czasu. Niebezpiecznego i ekscytujacego zarazem.

Bo to wszystko co obserwuje coraz bardziej zaczyna mnei interesowac i inspirowac do abstrakcyjnego myslenia.

Brak komentarzy: