poniedziałek, listopada 08, 2010

32 SEZON - BEGIN...

 
 

Za oknami jesien, W domu rozbrzmiewa suite #1 for solo Celo in G - Major a dzis w nocy myslalem o wiolaczeli, ciekawe to zycie.

Sezon 32 rozpoczety. Ciekawe kto zadzwonil kto nie zadzwoni wogole :) Anna Pietkun, dala mi ksaizke Lema, i muzyke z filmu Hunger, Ewelina Mroz, Zabela Czesniewicz, Izabela Pacholec , Beata szarlowska, Basia Dyduch, Lukrecja Nagabczynska, Przemak Slabiak, Mama, Lutz.... tato? pierwszy raz nie zadzwonil, wyslal smsa o tresci

SYNKU SKLADAM CI NAJSERDECZNIEJSZE ZYCZENIA Z OKAZJI URODZIN

Troche jestem w szoku ale staram sie to rozumiec ze nie chce bym slyszal pijany glos, co kolwiek mysle.... dam rade :)

Jesli chodzi o moje plany na nowy sezon 32 to chce duzo przyjazni pomiedzy kobeitami... Nie chce juz krzywdzic, zdradzac, sam nie wiem co jeszcze, byc egoista... chce nie przeszkadzac by inni mi nie przeszkadzali

Bo prezetn dalem sobei dzis niezmierny... skoncyzlem ROUGHT DRAFT nowej wersji SHE... to jest jak by nie bylo pierwszy skonczony autorski scenariusz od szasow SHE z 2001 roku weic SHE 2010 rosnie w sile a ja juz przygotowuje sie do FIRST DRAFTU... 5 kopi dam przyjaciolom. Wojtek Zielinski , Marta Michno, Anna Pietkun... jedna dla mnie i druga kopia na sciane... czas pobawic sie wlasnym filmem w koncu :)

jak by nie bylo te prace nad Confuoco, Zamiana, Matka chrzestna, VIllas nie powinny pojsc na marne... teraz zacznie sie prawdziwe pisanie i robienie filmu

Mam zlota mysl


JAK JUZ ZOBACZYSZ NA WSZYSTKICH STRONACH SWOJ FILM TEN FILM KTORY PRZEZYCASZ W PAMIECI JAK DOBRZE OPOWIADANY DOWCIP - ZNACZY ZE PRACA NAD SCENARIUSZEM JEST ZAKONCZONA :)

czego bym chcial?.... tylko jednego

ZROBIC TEN FILM... reszta przyjdzie jak bog da

dzis dostalem wrozbe w cookieschinies o tresci

IM WIECEJ WODY BEDZIESZ CZERPAL - TYM WIECEJ JEJ WYPLYNIE

THE MORE OFTEN YOU USE YOUR WELL THE MORE WATER IT'LL GIVE YOU

ciekawe ze po angielksu bardziej zrozumialem ta przepowiednie :) to tez znak

HAPPY x DAY MAN ....





Posted by Picasa

Brak komentarzy: