poniedziałek, września 28, 2009

Opowiam wam dzisiaj o zmianie. Zmianie ktora moze zaskoczyc nas wszystkich kazdego dnia. Opowiem wam o tym jak stracilem w sekunde wszystkie moje kontakty w telefonie.

Od paru lat interesuje sie forma backapu w komputerach. Slysze o wszelkiego rodzaju kradzezach telefonow lub innych podobnych. Interesuje mnie fakt ze zawsze moze sie cos przydazyc i warto byc na to przygotowanym. Mojej mamy chlopak pracujac w ubezpieczeniach z pewnoscia wie o tym najlepiej, ale jak w przypadku ubezpieczen pieniadze pokrywaja szkody tak ja chcialem ich wogole uniknac. Dlatego kupilem tera bita wielkiego skurczybyka dyskowego, by updatowac wszystko i mnozyc te dane. Malo tego... zapisywalem telefony na odrebnym folderze jednak I phone zachwycil mnie ze wszystko co dodaje ma swoje odzwierciedlenie w komputerze.

Bo nie musialem nic robic.. wkladalem go tylko i wszystkie kontakty przenosily sie do Address book i wymiennie do telefonu z komputera... I dzis okazuje sie ze nei wiem z jakich przyczyn nie mam rzadnego telfonu w programie adress book. Po rpsotu nic... tylko ja.. konrad aksinowicz... uwierzcie mi lub nie ten kontakt akurat znam tym bardziej wydalo mi sie to niedozeczne i kaprysne...

Stracilem wszystkie kontakty w komputerze na szczescei jednak wszystko w i phonie bylo nie zmienne :) Uff... wszystkei telefony kontakty kody passwordy you name it... to pomyslalem sobei jak pomyslowy dobromil. Skoro ten telefon zawsze updatuje sie z komputerem to po podlaczeniu go z komputerem automatycznie da mi wszystko co z telefonu na nowo a to ci checa

podlaczam i bum...
pstryk plum grrr fiu fiu

wszystkie kontakty zniknely z telefonu...

cisza

cisza

cisza

podwyzszone cisnienie
potrojona akcja bicia serca

stres
szok

kurwa nie mam rzadnego telefonu...

nie moge nawet sie z kim tym podzielic bo nei mam do kogo zadzwonic

oczywiscie jeden kontakt zostal

KONRAD AKSINOWICZ

ale z nim skokojnie moge rozmawiac bez ograniczen.

okazuje sie ze smsy zostaly a mam ich tu w tym i phonie troche
tylko ze zamiast imienia i nazwiska sa tylko cyfry czysta matematyka


powiem wam ze mialem nie lada zabawe odgadujac kto to mog by byc po smsach.. jesli nie wiedzialem 100 % nie zapisywalem poneiwaz oznaczalo by to ze kiedys ta osoba by zadzwonila i poweidzial bym np: marek co tam

suma sumarow numerow brak

a jaczynam zbieranie od nowa

:)

Brak komentarzy: