sobota, grudnia 04, 2010

CO ma TAK naprawde SENS

Nie moge tak naprawde odnalesc tego 2010... ogladam newsy, staram zajmowac sie publitystyka, obserwuje media ,jestem malym jej atomem pokazujac swoj upadek komercyjny w TOP MODELS lub stojac na bankietach afterparty ze znakiem zapytania na mojej twarzy o tresci: CO ja tu kurwa naprawde robie. Nawet jedzenie nie jest warte tego zachodu. Ci ludzi, skad oni sie biora? Co ma tak naprawde sens...

Gram w playstation 3 z mysla tego glodnego dzieciaka ktory tak malo ma a o tej zabawce marzy. Z drugiej strony ja tez marzylem o wielkich zestawach lego i kiedy je teraz mam stoja zakurzajac sie. A klocki musza byc w ciaglym ruchu. Zakurzone klocki to jak samochod ktory nie jezdzi. Starzeje sie i ten powolny proces posowa sie wraz z moimi siwymi wlosami na skroniach.

Chce pisac, ale nie chce pisac, Chce spiewac ale nei chce spiewac. Chce zyc, ale nie potrafie zyc. Chce miec dziewczyne ale nei chce miec dziewczyny, Chce miec dziecko ale nie chce miec dziecka, chce miec dom ale nie chce miec domu, O co mi kurwa tak naprawde chodzi.... Mam za duzo... przelewa sie moj dostatek w czasei i rpzestrzeni. Czym bardziej moge zaplacic rachunki tym weicej mam ochote ich miec by moc sie o nie martwic...

jestem tak naprwde w tym wszystkim sam i to mnei neisamowicie deprymuje przed otworzeniem sie komu kolwiek.

Zamknolem wszystko co moglem zamknac. Moge jeszcze wiecej :) w zamykaniu siebie jestem stanowym mistrzem okregu. Moge sie pochwalic medalem za wytrwalosc w zamykaniu si eprzed innymi. Nie chodze na imprezy, do kina, na randki... cisza...

Mam natomiast sytem spedzania wolnego czasu, mam zabawki ktore pomagaja mi przejsc przez kolejne dni. Potrafie sobei ugotowac, zadbac o siebie. Nawet czesciej sie gole. To tez potrafie. czego natomiast nie potrafie... ?

Wybrac dla mnie najlepsze... boje sie tego wyboru i tyle

Brak komentarzy: