niedziela, maja 02, 2010

4 LAT BLOGA

Szostego maja 2006 roku wpisalem pierwszy wpis na tym blogu. Az trudno uwierzyc ze to juz cztery lata dziele sie tutaj swoim zyciem z wami. Przyznaje ze nie przypuszczalem az tak dlugiego stazu tutaj. Piszac ten wpis wtedy miala byc to jeszcze jedna internetowa zabawa ktora miala przyblizyc mi ta cala internetowa technologie. Jeszcze nie bylo wtedy youtube, vimeo, facebooka az trudno pomyslec co sie wydazy za kolejne piec lat. Ostatnio nie moge tutaj dodawac zdjec tak jak kiedys. To bardzo zniecheca mnie do pisania czego kolwiek. Zamieszczania nowych wpisow, ale mam nadzieje ze to minie i znowu bede w swojej najwyzszej blogowej formie. Z innej strony duzo pracuje co nie pozwala mi tak czesto wchodzic tu i pisac choc skoro potrafilem po kazdym dni zamiany na planie napisac tu pare slow dlaczego teraz mialo by sie to zmienic. Blog tez nauczyl mnie posciagliwosci by nie mowic wszystkiego i nie dzielic sie kazdym pomyslem i niedokonczonym projektem. Natomiast te spontaniczne opowiadania tak licznie przez wszystkich czytane daly mi sile by pisac wlasne scenariusze i uwierzyc ze moglbym zrobic wlasny autorski film. Tak wiec blogu dziekuje a przede wszystkim licznie tu czytajacych blogo czytaczy ;). Pomimo roznej systemacznosci braku polskich liter i bledow ortograficznych wchodziliscie z zainteresowaniem

Dziekuje...

KONRAD AKSINOWICZ WORK

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

4 lata to bardzo dużo. Zwłaszcza, gdy wziąć pod uwagę, że masa ludzi odpuszcza sobie blogowanie po roku, po półtorej... Teraz będziesz mógł sobie tu zaglądać i porównywać, jaki byłeś kiedyś, a jaki jesteś teraz... :)

Życzyć kolejnych czterech lat?

D.

Anonimowy pisze...

To my dziękujemy :)
Niejednej osobie dałeś siłę do spełniania swoich marzeń.

Pozdrawiam serdecznie

bart pisze...

L:) wytrwałości