wtorek, sierpnia 28, 2007

WAKACJE KALEJDOSKOP Z TELEFONU



Wakacje sie koncza. Co kolwiek to znaczy zaczelo juz przypizdzac wczoraj w nocy kiedy wracalem z zoliboza na rowerze. Oto i galeria zdjec jak ze innych, bo z telefonu komorkowego. Wtedy kiedy masz ochote i czujez ze chcesz zrobic zdjecie... bardzo ciekawe bardzo...

pierwsze to moj ojciec ktory patrzy jak odchodze po jego odwiedzinach moze nie widac go ale ja widze :)



3 minuta podrozy warszawa wroclaw otwieram kole ktora przez bombelki wylewa mi sie na spodnie... SUPER



Urodziny Tomali



Dyplom WIolki



Dokumantacja numer 3 chlopaki w jednym pokoju hotelowym



Koncert Adasia



Koncert De Mono



I znowu w domu cyzli wpokoju na poddaszu w Warszawie



Nowy samochod Robcia i dokumantacja lokalizacja numer 5



spontan impreza u Tomali



Pewien POND u pewnego Kubiaczyka gdzies daleko za siedmioma gorami i lasami



Pewna nadmiar skoncentrowana Malwinka ktora przygotowuje kostiumy do flimu NIEOCZEKIWANA ZMIANA na ktora kazdy czeka a ja najbardziej kurwa mac



Ewa Drobiec kolejna w ekipie.. super... super... tym razem charakteryzacja



Moustache rodzinka



Pracujemy



Dyskutujemy



Lokalizacja dokumentacja nr 8 Wojtek sam w dolinie



Rudolfku z Cezarem po udanym skroceniu scenariusza do NIEOCZEKIWANEJ ZMIANY na ktora kazdy czeka a ja najbardzoej Kurwa Mac :)



Najlebawszy



leze na wroclawskiej lawce jak zul wczesnym rankiem a ludzie do pracy ida...



Gra o podboj swita RYZYKO kiedy to amerykanin ktory z nami gral stracil u meni wszytskei punkty kiedy poweidziel. Zobatrzcie ciekawe ameryka podbila swiat i ja podbilem tutaj na planszy, bo wygrywal.. my kolejny american friend :)



Tu beszczelnei pewna dziewcyzna lokatorka kradnie na moich oczach jagody mojego kolegi lokatora :)



Jelenia Gora SObieszow i moja kuzynka Beata... kolejny spacer w las



I nadlecial sterowiec... tam nad odra



Ojciec zaprasza nas w pokrzywy mowi ze to bezpieczna droga bo juz przeszedl poowe. NIe byla bezpieczna dla mnei ktory poszedl tam w samych klapkach dodzis swedzi...



Ostatnia wycieczka przed wyjazdem Wioli :(



Pewien Bozyszcz obsciskuje pewne dwie piekne kobiety



A ja poznalem dode w media markt nie dl aidiotow chodz mysle ze ona byla z tektory a moze jako idiota tylko tak mi sie wydwalo



Pies nikodema i Basi gwalciciel Berni... nic wiecej nei dodam. co wyprawial z wszystkimi ten pies



Kamieniolom SOBOTKA i woda i woda i skaly...



Przemo i Adas i znowu stara paczka... i wroclaw i spiew...



Ostatni regal rpzeszlosci ....

Brak komentarzy: