poniedziałek, czerwca 18, 2007

MOJE FRUSTRACJE EJAKULACJE KONTROWERSYJNE MASTURBACJE




Bo to jest tak. Internet ma bardzo duza moc i wszyscy maja do tego dostep. Nie wiem ilu ludzi wchodzi na te strony i jakie kozysci lub informacje z niego czerpie. Niestety coraz czesciej lapie sie na tym iz coraz mniej moge tu opisywac na tym blogu. Bo tak: O mojej pracy nie moge pisac bo to tajemnica, o filmie nie moge pisac, bo to tajemnica, o relacjach nie moge pisac bo to sa plotki, ale o frustracjach na szczescie jeszcze moge i tak tez sie stanie wiec:

moi drodzy

JESTEM Z... FRUSTRWANY ze nie moge wam opisac mojego ostatniego dziela. Szkoda ze nie moge wam nic o nim poweidziec bo naprawde bardzo wazny byl to projekt dla mojego filmowego rozwoju. I super ze stalo sie to przed fabula, bo teraz mysle zupelnie jeszcze w innych kategoriach poslugiwania sie jezykiem filmu. Ale o tym nie moge wam opowiedziec

no coz moge tylko napisac ze pewnego dnia bede mogl sie tym moze podzielic i to bedzie dobry dzien




hm ... to o czym ja wam tu moge napisac skoro o tak wielu rzeczach ktore kocham nie powinienem....


pomyslmy


Kupilem sobie wczoraj nowe buty, wydalem fortune 319 plz... wiem wiem nie powinienem pozwalac sobie na tego typu nonszalanstwo, ale nie moglem sie oprzec, sa to sk8 towe old schoolowe buty firmy... hm czy moge napisac firme tych butow .. lepiej nie. w kazdym badz razie bardzo wygodne.

przy okazji bylem pierwszy raz w tym roku i tu nie zartuje.... w supermarkecie.. i moglem pozwolic sobie na wiekrze zakupy
poniewaz moj kolega KOALA mial pod reka swoj samochod...




Byly rownierz urodziny wojtka i tym razem nie mialem aparatu przy sobie. Mieszka teraz w bardzo milym miescu podobnym do dawnego wroclawskiego worcella i przyznam sie ze tez odetchnolem z ulga, kiedy zobaczylem gdzie mieszka. Wojtek i Marta doskonale sie tam uzadzili i maja duzo przestrzeni. Ich kotki tym bardziej. No i mi sie to tez bardzo podoba. Szczegolnie fakt, ze znowu z wojtkiem bedziemy mogli ogladac po nocach filmy i nie bedziemy przeszkadzac marcie a powiem wam ze mamy co ogladac bo przywiozlem z rumuni KLASYKE kina... i bynajmniej nie rumunskiego. Oni tam maja lepsze sklepy z plytami dvd niz my... a dlaczego mieli by miec gorsze????





No to tyle ode mnie, drogi BLOGu , mam nadzieje ze juz kolejnym razem bede bardziej opanowany a narazie czuje sie jak by ktos mi podcinal skrzydla a nawet nie widzialem ze jakiekolwiek wogole mialem...

bo ludzie nie lataja... lubia marzyc ze mogli by... ale nie lataja.... a ci ktorzy naprawde marza to sa niebezpieczni ludzie... .he bo jest szansa ze byc moze udalo by sie im odbic od ziemi... a wtedy co maja powiedziec ci co nie lataja bo nie latali, bo ludzie nie lataja ?

moga sie obrazic na tych ktorzy probuja latac, i nadzwyczajnie zastrzelili by tych ktorzy lataja w locie.. bo ludzie strzelaja i z pewnoscia potrafia strzelac... maja do tego sprzet prawo i ludzka nature :)

fru....

DZISIAJ SPRAWDZILEM LITEROWKI tych ostatnich wpisow... boze tego sie nie da czytac a wy mi nic nei mowicie... to z pewnoscia wina tej obrzydliwej klawiatury.... tak na pewno... postaram sie by pisac wolneij dokladniej i na temat....

:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

...hm,zawsze jest kogos lepsza lub gorsze od ciebie, - to znacze ..."wazne jest o czym,a nie CO napisales. I tak z ciekawoscia bede dalej czytac twojego BLOGA... Powodzenia i pozdrawiam