środa, czerwca 20, 2007

LEGO GENERACJA



Nie wiem czy pamietacie jak pisalem wam o DIGITAL LEGO tak dla przypomnienia powiem ze byl to program gdzie doslownie mogles w komputerze budowac wszystko tylko co chciales.



LEGO company wpadla na nowy pomysl by dogodzic takim wariatom jak ja. Otoz teraz budujac w programie DIGITAL legoi podlaczajac sie do LEGO.COM czyli internetu moge podlaczyc program digital do LEGO FACTORY



LEGO FAKTORY to pomysl by to co zbuduje wirtualnie na lego digital za sprawa czarodziejskiej rozdzki i karty kredytowej. obliczja mi iel zuzylem klockow i ile kosztuje moja paczka. Po czym przyciskam tak i dostaje od nich PUDELKO z moim modelem i instrukcja ktora sam stworzylem w DIGITAL LEGO

nie mam czasu jeszcze tego wyprobowac ale z pewnoscia mysle juz nad moja wlasna paczka. Najciekawsze LEGO FACTORY sa sprzedawany tez innym ludzia...

no i tak to sie ma z ta technika :)

Brak komentarzy: