piątek, czerwca 28, 2013

I CO TERAZ?

Zaczne od tego ze jestem na swojej drodze. Widze ja, byc moze nie mam jeszcze pojazdu ktory zawiezie mnie tam szybciej.. nie wiem tez gdzie prowadzi ta droga, ale z pewnoscia jestem na niej... i krocze... moze nawet przyspieszam.



W porpwnaniu do Jamesa camerona kotry poplynol sobie na odkrywcze lowy 11 mil pod woda... ja jestem w Izabelinie majac 60 stron SPRAWY KOSTZREWY... Nieustanie mysle o tych fundamentach bo wiem jak bardzo sa wazne. Ludzie ktorzy mnie inspiruja. Nie tylko filmowcy ale pisarze, odkrywcy, wynalazcy. Mysle ze to jest moja pierwsza i bardzo wazna cecha ktora ma mi dac do zrozumienia ktora droga chcialbym pojsc... GEORGE LUCAS prosi w swoim przemowieniu o tym by taka droge znalesc przez polaczenie tego co nas najaaridzej interesuje..




I oprocz KINA MUZYKI I ROZRYWKI ktora jest oczywista i towarzyszy mi od wielu lat mysle ze INAWACJE wszelkiego typu bardzo mnie intyguja.. .dlatego Cammeron Lucas Ediso Kubirck Franklin Cervantes Dick sa moimi idolami no i Einstein

naprawde odkryli ... jeden krok do przodu.. cos czego nie bylo.. i co teraz :) gdzie teraz... w ktora strone
jak poweidziel profesor z powrto doprzyszlosci .. moze zajme sie swoim waznym projektem i sprobuje odkryc tajemncie kobiet :)

Brak komentarzy: