niedziela, marca 25, 2012

PODSUMOWANIE AUSTRALIJSKEI PRZYGODY EMOCJONALNEJ

Moge powiedziec tylko jedno... Podroz byla potrzebna. za kazdym razem kiedy tu jestem. W mojej glowie przekreca sie wszystko o 360 stopni.. to wrecz wiruje... i tak tez sie stalo i tym razem.

Odwiedzilem mnustwo ludzi.

LA FONTAINE
PAUL DECKER
GOSIA DOBROWOLSKA
KIT and BOE
LORAINE
MICHAEL O ROURKE
SHANE RODRIGES
LEITA HUTCHINGS and KITS
SHANE DANIELSEN
JACEK LUKASZEWICZ
JAY KATZ and MISS DEATH
IREK

praktycznie codziennie z kims sie wizialem. I nie czuje wogole ze jutro wsiadam w samolot do domu. Nie mam potrzeby wracania do POLSKI... nie mam do kogo.. Tak sie dzis czuje... i jest to bardzo szczere. Niekt tak naprawde na mnei tam nie czeka... Oczywiscie sa ludzie ktorzy sobie tam zyja tak jak zyja tutaj i fajnie jest im kiedy moge byc w poblizu. Ale jak mnie nie ma to i tak nic sie tak narpawde nie dzieje... nie ma tesknoty za mna... jest tylko zycie.

Czeka mnei duzo pracy kiedy wroce... szczegonei nad soba by zrozumiec znaczenie teo wszystkeigo co wydazylo sie tu w Australii.. i poskladania tego wszystkiego do kupy, by moc odnalesc sie.. choc czym wiecej szukam widze ze nie jestem sam... kazdy szuka.. i kazdy marzy... marzy o tym czego nie ma a chce miec... to bardzo piekne... ja tez marze.. naprawde marze...

Brak komentarzy: