wtorek, kwietnia 06, 2010

www.vimeo.com/aksinowicz


Święta święta i po... trzeba działać i iść do przodu.  Jak zdązyliście juz zaówazyć, powoli zmieniam swój wizerunek tworząc stalą strone www.aksinowicz.com i oczywiście cały czas nie mogę się zdecydować w którą stronę pójść. Jednak dobra strona bez kanalu vimeo to nie to samo , dlatego od paru dni loguje swoje filmy w jakości HD wlaśnie na VIMEO.COM... Ten kanał będzie dla mnie wizytowką nie tylko w Polsce ale i równiez za granicą. YOUTUBE towarzyszył mi od 2006 teraz vimeo mam nadzieje ze umozliwi mi nawiazaniu nowych zagranicznych kontaktów poprzerz moja prace i grup filmowych do ktorych tam sie zapisałem... Myśle ze do maja będe mógl sie pochwalić nową stroną, nowym showreelem, nowym rell DVD i nową agentką... :) ale to dopiero w maju...

KONRAD AKSINOWICZ WORK


A tutaj jest moj kanał ktory zawiera wszystkie filmy w rozdzielczości HD


oto i link http://vimeo.com/channels/aksinowicz

Brak komentarzy: