środa, kwietnia 14, 2010

CZARNY PRZEKRÓJ

Kupiłem wczoraj czarny przekrój. To jakaś paranoja bo zawsze kupuje tego typu publikacje czy ze śmierci papieza lub WTC... kupuje by i tak nie czytać tylko wertować i przechować dla potomnych... to moj ulubiony moment... przechować dla moich potomnych... przechować kuprzyszlości... Juz widze jak zbieram gromadke swoich przyszlych urwisow i pokazuje im wszystkie publikacjie tych tragedi ktorych byłem świadkiem rpzez te wszystkie lata...

ale wlasnie przyszłość znowu mnie tutaj zatrzymuje...

Bo kiedy oglądam tą czarna publikacje czarnego Przekroju myśle sobie... CZY GDYBYM MIAŁ TEN PRZEKROJ TYDZIEŃ TEMU W ŚRODE CZY UDAŁO BY MI SIE ZAPOBIEC KATASTROFIE... ? czy udało by sie przekonać władze ze nie powini leciec w sobote? ze wiem co sie stanie a na dwowod mam ta o to gazete?

Jak ja taki zwykly szaraczek mogłby z ta wiedza zastopowac fatum i przeznaczenie? W sumie taki czarny przekroj jestem w stanie wyprodukowac na wlasna reke i w fotpshopie zrobić tak autentyczne zdjęcia i opisy ze czy wladze np:policja uwierzyly by mnie czy wsadzily do wiezienia w sobote tuz po katastrofie podejrzewajac ze to moja sprawka...

Jeszcze nasowa sie jeszcze jedno pytanie...

A JESLI PEWNEGO DNIA.... COS... nie wiem CO... trafi w kule ziemska... i wszyscy zginiemy... no nie wiem jakas bomba lub meteor... to

TO KTO O NAS NAPISZE.... ?


pomyslalem sobie ze artystycznie popartowo warto by bylo zrobic czarny przekroj o katastrofie nuklearnej calego swiata w ktorym cala kula ziemsk arozpada sie i wszyscy gina... kiedy pokazal bym w komputerowej grafice jak to sie stalo i jak ziemia rozpada sie tym samym mowiac ludzia

widzisz jak by to sie stalo nikt by sie juz o tym nie dowiedzial... wiec uwazajcie i nie robcie glupot i nie podejmujcie rzadnych pochopnych decyzji...

ciekawe...

Brak komentarzy: