niedziela, stycznia 10, 2016

ORĘDZIE NOWOROCZNE STAR WARS



  Coś pękło. Oby nieodwracalnie. Czuje się jakbym wychodził z ciągu i wszystko jest to jeszcze dla mnie totalnie abstrakcyjne ale to się dzieje naprawdę.  Disney Obrzydził mi totalnie STAR WARS.  Widzę star wars wszędzie. Widzę w Telewizji, słyszę w radio. Widzę na ulicy w reklamach na moich chusteczkach higienicznych. Kiedy słyszę fanfary początkowe chce mi się rzygać. Kiedy, patrze na swoje ściany i widzę plakat, chcę go zniszczyć. Wychodzę z pokoju. Widzę te lego sokoły milenium, at-aty,  Szturmowce, mściciele statek jabby, nie, nie, nie.

 Czy wy wiecie, że gdybym chciał mógłbym się ubrać w majtki star wars, skarpetki star wars, koszulkę star wars, bluzę star wars, i kurtkę star wars? Pierdole ciemną stronę mocy i jasną, Mam w dupie Vadera i Księżniczkę starą Leję babinkę. Mam w dupie te nowe star wars i te stare przy okazji orzygania tym co się teraz dzieję na rynku.  Mam w dupie Indiana Jones i Ghostbusters i Guardians of Galaxy. W dupie mam Jurrasic park i powrót do przyszłości jeden dwa trzy.  Rozumiecie to?

Mój geek umarł. Wygasł. Razem z hanem solo, moja miłość do sagi wygasła. Pewnego razu wstajesz i już nie kochasz, mieliście to kiedyś? Dziś zburzyłem lego star wars. Sokół Milenium i inne statki. Chcę tworzyć swoje. Te budowle tylko zabierały mi energię i już dawno przestały inspirować.

Olgądałem wczoraj dwa dokumenty. Jeden o powrót do przyszłości drugi o firmie atari i trefnej grze E.T. ZObaczyłem tam ludzi którzy zadedykowali swoje życie tym fenomenom. Przyjechali na wysypisko śmieci, by odkopać najgorszą grę wszechczasów E.T.  Nie nie nie...

Oni nie odkopują głupiej gry. Oni odkopują swoje dzieciństwo.  Ta nostalgia jest jak narkotyk. Oglądasz to i czujesz sie jak wtedy kiedy miałeś 8 lat. Czy na pewno? Nie sądzę.

To bardzo ciekawe co się teraz dzieję. To przebudzenie, jest bardzo bolesne ale to moja córka daje mi siłę by pokazać jej oryginalnego ojca. Osobą którą naprawdę jestem a nie fanatyka jakiegoś filmu z przeszłości. Jeśli będzie kiedyś chciała sokoła mileniu oczywiście zbuduje jej go ale chce by mogła ogladać moje oryginalne budowle, słuchać mojej oryginalnej muzyki i oryginalnych filmów.

To czego doświadczyłem przez te wszystkie lata było bardzo mocne. I przyznaje bardzo ukierunkowało moje nastawienie do sztuki i filmu. To bardzo głębokie i poważne inspiracje.  Ale to już było. Nie idę w tym roku na star wars, ghostbusters 3 i inne takie.  Robię swoje. I nie zdziwcie się jeśli zobaczycie tam pewnych podobieństw ale będzie to już zupełnie coś innego.  Szczęśliwego nowego roku 2016. W tym roku mam 10 rocznice prowadzenia tego bloga. To naprawdę niezła liczba.

Brak komentarzy: