poniedziałek, listopada 10, 2014

3 + 6 = 9



8 listopada odbyly się moje 36 urodziny. Skonczylem 36 rok a zaczynam 37, tak to sie tak naprawde nazywa. Spedzilem go na planie filmu W SPIRALI gdzie konczylismy scenami wląsnie imprezy w domu gdzies w Poznaniu. No i co? jak to jest miec 36 lat? Spytajcie sie 50 latka lub 60 latka lub 80 latka. Tak naprawde nie jest az tak źle. Moge powiedziec ze czuje mlodziez nad soba wyczuwam nastolatki z ich otwartymi umyslami na cale zlo.. Zlo czyli to co zerwuje im MTV i inne youtube facebookowe szalenstwa... ja mialem MTV i tez mi ryla umysl... wtedy weidzialem o kazdym kto mial jaka kolwiekpiosenke w kanale, teraz... znam moze z dwa nowe zespoly i tyle.. A ja mialem piekmy rok... AKX jako forma muzyczna zostala w koncu wydana i umiejscowiona w sieci legalnie i gdzie sie da. Fakt ze nikt nie wie o zespole nie martwi mnie bo na wszystko przyjdzie czas. Wazne jest ze AKX nie jest juz szufladowym projektem a gralismy na meskim grnaiu i to wlasnie w Poznaniu. Jestemy na tej plycie i to mnei bardzo cieszy. To byl jak wielki skok na gleboka wode. Kiedy slucham tego wystepu wiem ze byc moze ni espiewalem za czysto ale w tym wszytskim luczyla sie zupelnie inna ideaa .. idea pt : moge to zorbic i niek mnie nie zatrzyma. I tak samo bylo z projektem w Spirali .. pomysly wyklol sie dokladnie 9 maja u mnie w mieszkaniu a 9 listopada skonczylismy profesjolane zdjecia to co nazwyaz sie ostatnim polskim filmem na 35 mm lub jeszcze lepszym stwierdzeniem jedyna niezalezne kino w Polsce :) No zalezne od swiatla moze i tasmy ale tak to bylo swieteni i energetycznie... i spiralnie 3 , 6 , 9 :)

Brak komentarzy: