wtorek, grudnia 02, 2014

WPIS KOLEJNY

Chciałbym częściej pisać tutaj. Może to będzie mój nowy nawyk na 2015, by ponownie zagościć na łamach tej mojej prywatnej gazetki ściennej ? Problem zawsze stanowiły znaki, ortografia i interpunkcja. Pisałem tutaj zazwyczaj z rozpędu nie zważając na powyższe. Wiele osób tym irytowałem i nawet pisanie nie było już wtedy ważne i wartościowe. Ja chciałem tylko pisać, chciałem być czytany do momentu, kiedy zdałem sobie sprawę, że nie mam nic ważnego do powiedzenia. I wciąż się z tym zgadzam. Moje wywody i spostrzeżenia były zazwyczaj kierowane informacjami, do których i tak każdy z nas ma dostęp. A i doświadczenia, nie koniecznie były wyjątkowe. Dziś jest kolejny dzień naszego życia. Mojego i Twojego. Będziemy dziś jeszcze jeść, wydalać, myśleć, rozmawiać, kłaść się spać, śnić. Każdy z nas ma różne życia i problemy. Niektóre z nich da się rozwiązać inne pozostaną z nami jeszcze przez jakiś czas. Nie wiem czy czekacie na coś wyjątkowego. Ja nie czekam. Wyjątkowość jakoś straciła na ważności w dobie ostatnich rewelacji. Jest czymś bardzo odległym. To tyle o tym co dziś ode mnie.

Brak komentarzy: