ROBOT NAPISAL DO ROBOTA....
Do Pracownika rozpatrujacego sprawy ASTER, kozystajacego ze skrzynki mailowej opinie@aster.pl
Drogi pracowniku ASTER
Pisze z ogromna prosba o anulowanie mojego ostatniego rachunku telewizji kablowej za miesiac luty
FAKTRUA ORYGINALNA Nr:002f0787-12020
Moje nazwisko AKSINOWICZ Nr: Abonenta 12020 haslo 3497
Jest mi niezmiernie przykro o tym pisac ale od dwoch tygodni moj dekoder jest popsuty
i od tego czasu bezsilnie probuje nareperowac go za posrednictwem firmy ASTER i waszych techikow
Dzwonilem na infolinie niejednokrotnie rozmawiajac z waszymi przedstawicielami
o jak najszybsza reakcje w tej sprawe. Jestem fanem sportu i bardzo chcialem ogladac olimpiade
Niestety za kazdym razem kiedy dzwonilem (mam na to dowod bilingu moich rozmow i czasu rozmowy na numer 022 4014014)
stracilem tez troche czasu czekajac w dlugich terminach oczekiwania na technika dwa dni.
Kiedy w koncu przyszedl i zaowazyl ze transformator od dekodera jest zepsuty. Mial przyjsc na drugi dzien
NIe przyszedl. Nie zadzwonil. Zostawiajac mnie z kolejna opcja telefonu na infolinie.
Postanowilem zalatwic to osobiscie i stracic kolejny dzien mojego cennego zycia, idac do siedziby ASTER 23 lutego 2010 roku
gdzie stalem w godzinnej kolejce zanim skonsultowalem sie z biurem obsluugi klienta. Jestem pewny ze w komputerze widoczna jest
adnotacja tego zdazenia. Zreszta ze skutkiem ponownego zamowienia technika na 24 lutego czyli dzisiaj z oczekiwaniem od 9 rano do 12
Niestety technik ponownie nie przyszedl a ja stracilem kolejny dzien swego zycia w oczekiwaniu na rozwiazanie tej sprawy.
Czuje sie upokozony przez sposob w jaki traktuja mnie przedstawiciele waszej firmy ASTER i w dowod rekompensaty, prosze o anulowanie
ostatneigo rachunku ktory o dziwo zawsze przychodzi na czas.
Bardzo prosze o szybki kontakt i zrozumienie mojego zazenowania
Szczerze i z Szacunkiem
Konrad Aksinowicz
czekamy na odpowiedz :)
Komentarze
A.