piątek, listopada 21, 2014

TU I TERAZ KOCHANI :)

Z tym naszym życiem to jest jakiś proces. Proces progres regres proces pregres regres proces. Ale tutaj mam pewna rewelacje dla tych ktorzy sa gotowi na nią. Mówie że gotowi bo niektorzy po prostu nie są. Nie trzeba sie wglebiac za bardzo dlaczego nie sa po prostu wszystko jest tu w tym wywiadzie. Mało tego ten wywiad to najlepszy start by to pojac. To jak z ogladaniem Star wars Warto go ogladac od episodu VI return of the Jedi i cofac sie az do episodu IV. Tak samo jest z tym wywiadem. Wywiad pozwala potem wglebic sie bardziej i zrozumiec nowe rewelacje.



Jak juz wczesniej wspomnialem skoncyzlem swoj kolejny film. Tym razem jednak nie przezywam go jak ostatni. Dlaczego? Może w koncu zrozumialem o skali ważności niektorych rzeczy. Moge nawet skusic sie do stwierdzenia ze pomimo wielu problemow na planie W SPIRALI. W wiekszasci czasu bawilem sie świetnie. CO to znaczy bawilem. Czyli rozkoszowalem sie dana chwila tworzenia. Myślę że pan Toll byl by ze mnie dumny jesli w ogole by byl. To bylo z pewnościa tu i teraz a nie w przyszlosci ukonczenia dziela. POd koniec to cialo powiedzialo mi ze juz czas z tym skonczyc. bo kiedy zblizalismy sie do koncowki zdjec w Czechac w ostatni dzien moje cialo zaczynalo sie rozsypywac na kawaleczki i rezultatem bylo 5 dniowe lezenie wyczerpany we Wroclawiu. No i coż... sa inne projekty. Ktore powoli sie realizuja. Pisze teraz kolejna wersje mojej SHE... mojego SF.. tylko tez bez spietej dupy jak przez te ostatnie 15 lat jego tworzenia. Bardziej z pokora i w tu i teraz wlasnie dzieki temu wywiadowi. Staram sie tu zamieszczac pewne pomoce bo tak narpawde jesli jestes tutaj na tej zapomnianej przez internautow stronie, co mnie absolutnie satysfakcjionuje, masz ode meni taki prezent. Moze jestes gotowy by posluchac tego czlowieka.. ktory w tym wywiadzie mowi z 70 minut wiec klikajcie tam na kolejne czesci a bedizecie zadowoleni tak jak ja teraz piszac te slowa wlasnie.

CHcialbym niedlugo zagrac koncert AKX. Zobaczyc sie z ludzmi przez muzyke. To dobry material z nowa piosenka po polsku ktora jak mowi moj basita , powoduje ze czar AKX po angielsku pryska... bo inaczej keidy sie slyszy slowa takei jak Dick lub Cock... a jeszcze inaczej kiedy ktos pisewa wielka pała lub kutas... tym bardziej mnei to cieszy, bo wiecej ludzi zrozumie moj przekaz. No dobra nie ma co gadać kocopały... :) miłego dnia.

Brak komentarzy: