niedziela, stycznia 27, 2013

ORTOGRAFIA V.S DYSORTOGRAFIA



Jestem Dysortografem... jezeli nie wierzycie przeczytajcie ten wpis a nie bedziecie potrzebowali kolejnych faktow. Gdzies na Wlodkowica w poradni leza moje akta i historia moje choroby z przelomu lat 1993-1998, gdize uczylem sie sztuki ortografi, cwicza pamiec wkuwajac regulki zasady, rozwiazywalem testy na intelgencje po to by miec na maturze wielkie D...ze jednak nie potrafie ze moj mozg nie jest zdolny by pisac bez bledow.

Czego psychologowie pedagodzy zajmujacy sie moja sprawa nigdy nie zrozumieja to fakt, ze mi nigdy ortografia nie byla potrzebna. Jak widzicie nawet polskie litery nie sa mi potrzebne. Jezli potrafie to przeczytac plynnie i skraca to czaspisania... to dlaczego nie.. jestem bardziej pragmatyczny i bezwzgledny niz mozna by bylo sie wydawac.. mi naprawde ortogrtafia nie jest do niczego potrzebna.. Jezeli ktos inny ma problem by to zrozumiec. Sa ludzie ktorzy to poprawia w ostatecznej wersji.. i ci ludzie beda mieli prace... super ze sa tez tacy ktorzy to potrafia robic i moze nawet i lubia to.

Dla mnie ortografia i interpunkcja a w szczegolnosci polskie znaki na komputerze to zmiejszona liczba znakow wiec mysli na minute. A jak ja pisze to pisze wielkim ciagiem. Nie ma zastanawiania sie.. wierzcie mi. Po prostu pisze. stad te bledy... i gramatyczne niezrozumienie... ale na revision tego przyjdzie czas

Dzis myslac o tym blogu i jego historii zrozumialem ze keidys moze kazdy post bedzie zredagowany na nowo... przez kogos.. Jezeli te informacje maja jakis sens i wartoc... ktos moze sie kiedys skusi by to zredagowac a ja osobiscie moge poweidziecd ze jesli moje finanse kiedys byly by na tyle satysfakcjonujace ze moglbym wynajac kogos by sprawdzil calego bloga.. zrobie to z wielka przyjemnoscia.. bo moja dysortografia nie ma na celu by wkurwiac innych.. tylko jest wliczona w moje zycie, bo gdybym mial to sprawdzac ze slownikiem... to proawdopodonie po dwoch dniach przeszlo by mi pisanie... a tak moge sie pochwalic ze znowu zaczolem pisac.. i znowu tutaj na blogu... co oznacza ze mam dobry czas... czas otwarty.. w dzialaniu...

Brak komentarzy: