wtorek, października 23, 2007

RUNDA 8 - WLASCIWA DECYZJA



Wczoraj nie skonczylem sceny.... Zrobilem ja do polowy ale droga czesc z pelna premedytacja nie skonczylem... NIe bylo czasu a ja wiedzialem ze na szybko nie bedzie miala takiego efektu jaki ma miec.... To bardzo trudne decyzje bo wiaza sie z dodatkowymi zdjeciami dla wszystkich i producent moze chodzic przestraszony ale wiem ze to byla sluszna decyzja

jeszcze 4 lata temu zrobil bym ta scene na czas ale nie miala by ona odicia na ekranie...

Jak robilem TOM AND HER HELMET moj film dyplompowy w SVA... moj producent przyjaciel i dyrektor szkoly pewnego dnia kazal mi skonczyc film... i skonczylem... tylko ze zniszcyzlem swoja cala ekipe film sie nie udal a ja musialem odejsc ze szkoly... :) Robilem to wtedy dla niego bo chcialem go nie zawiesc. Ale teraz wiem ze powinienem powiedizec NIE.... nie da sie tego zrobic w piec minut...

Konrad Stefaniak zrozumial .. powiedzialem mu jak wazna jest to scena i jakie skutki moze za soba zostawia, ale o tym juz nie mowie... bo jutro krece ja na nowo i bedzie gralo :)

tyle z frontu na dzisiaj

Brak komentarzy: